Rain


12/04/2016

Assalamualaikum. Fuhh....lama betul Cikgu Om tak menjengah ke blog ni. Kesian anak murid cikgu yang ternanti-nanti penulisan baharu.

Sejak cikgu bertukar ke Sekolah Kebangsaan Batu 8, masa banyak terluang namun entahlah halangan apa yang menyebabkan rencana untuk mengepost di sini terbantut. Mungkin kerana cikgu beranggapan bahawa murid-murid SK Felda Bukit Tangga sudah tidak perlukan bahan dari cikgu lagi. Juga mungkin kerana cikgu anggap murid-murid SK Batu 8 belum bersedia untuk mengakses blog lantaran orientasi blog ini belum dibuat.

Tapi apabila difikirkan, alangkah sayangnya jika blog ini, yang telah banyak memberi info dan panduan serta  karangan contoh kepada ribuan pelajar di luar sana, dibiarkan sepi sahaja. Bukan hanya murid SKFBT dan SKBL sahaja yang dapat memanfaatkan isi kandungan blog ini, malah ramai murid mahupun guru yang sering berkunjung tanpa jejak ke sini.

Apa-apa pun, mulai post ini, akan ada post-post baharu yang bakal mewarnai gaya pembelajaran siber yang memang kian rancak kini melalui sekian banyak laman sesawang perkongsian para guru yang  beraspirasi sama seperti cikgu.

Tak nak celoteh banyak lah.....JOM MULA LAGI SEKALI.....

No comments :